Здравейте,приятели, на Блога ми винаги можете да намирате, полезна информация за МЛМ Бизнеса, за БАД на компания Вижън. Радвам се да провокирам вашия интерес и желание,за личностно развитие и промяна на начина, стандарта и стила на живот. Уча се от успели в този Бизнес хора, постигнали с труд и постоянство, високи нива и отлични резултати.Да се учим заедно!Благодаря на тези които се свързват с мен по телефона и на лични съобщения. Заедно постигаме повече! Бъдете здрави и щастливи!
четвъртък, 5 февруари 2015 г.
Вече много години ,пред нас стои въпросът -Да пием ли кафе или не ? Полезно ли е или не ?Кое е по-доброто Зелен чай или кафе ?
Толкова много различни и еднакви въпроси ?Трудно е да си отговорим на тях,но ето че учените от Лабораторията на компания Вижън във Вилнюс ни дават отговор на много от възникващите въпроси .Прочетете тази статия и ще се уверите сами.
"Две неща могат да се случат за девет месеца. Да си родите бебе или да опознаете чая матча наистина добре" – така Леандра Медин, авторка на модния блог Man Repeller, обобщава световния успех на пенливия зелен чай. Матча идва в Япония с дзен будизма през XII век, а девет века по-късно става водещата гореща напитка на 2015 г. в световен мащаб. Наричат го "чая на чайовете". Буквалният му превод от японски гласи "смлян чай", защото се приготвя от стрити на фин прах млади листа зелен чай тенча и не се прецежда. Класическата японска чайна церемония задължително започва с него (как точно се приготвя – на стр. 18). И макар да съдържа три пъти по-малко кофеин от чаша кафе, ободряващото му действие не е самовнушение.
"Ефектът от кофеина в кафето е все едно бърз влак да премине през тялото ти с мощен и дълбок рев. Чаят матча е също толкова стимулиращ, но по много по-деликатен и изтънчен начин. Все едно стотици пеперуди са кацнали върху мен и пърхат с крила, докато плавно и устремено започна да се издигам над земята", пише Дана Велдън от сайта TheKitchn.com. Уханният чай, който наподобява зелено какао, завладява и изисканите десерти на Стария континент. Чийзкейк с малини и матча, един ягодови мъфини и френски макарони са само някои от най-популярните предложения в кулинарните блогове.
"Матча вдъхновява, защото е крачка напред към балансирания начин на живот. Когато клиентите ми започнат деня си с чай матча, аз не се интересувам дали ще обядват с прясна зеленчукова салата или с мазен хамбургер. Важното е, че са направили първата стъпка." Така Греъм Фортганг, собственик на кафе бар в Бруклин, обяснява увлечението си към яркозеления чай и дори организира уъркшопове, посветени на него. Матча успява да измести модата на зелените зеленчукови смутита и за разлика от много зелени чайове не е горчив. Радва се на огромни продажби, защото е здравословната алтернатива на подсладените газирани напитки.
Съдържа 60 пъти повече антиоксиданти от спанака и 17 пъти повече от боровинките – все признати суперхрани. Някои го приготвят по традиционния японски метод с бамбукова бъркалка, докато други просто си поръчват модерното матча лате – напитка от матча и мляко. Зад океана се увеличава броят на кафенетата, които предлагат основно специалитети с матча. Причината за това е проста – хората са уморени от вредните енергийни напитки и кофеина и търсят нови вълнуващи вкусове. Мишел Гарднър, собственик на малък бар в Уест Вилидж в Ню Йорк, изоставя работата си като финансист, за да се отдаде на голямата си страст – кафето и чая. "Надяваме се матча да се превърне в новото еспресо. Искаме да покажем на хората, че матча е начин на живот."
В последно време западният човек сякаш се стреми точно към това – душевен мир и съзерцание, но без да се налага да изоставя удобствата на живота в големите градове. Запарването на няколко лъжички висококачествен чай у дома не изисква познаване на дзен будизма в детайли. И все пак най-големият проблем за утвърждаването на матча на българския пазар остава цената. В онлайн магазините за чай тя варира между 40 и 70 лева за разфасовка от 30 грама – съотношение доста отвъд границата на здравия разум. Добър повод да прибегнем до услугите на китайския онлайн магазин Aliexpress.com, който доставя безплатно до България кутия от 250 грама за около 20 долара. Някои оправдават високата цена с биологичното производство, но то не само оскъпява крайния продукт, а и влошава вкусовите му качества.
Обяснението е просто. В последния етап от отглеждането му чаеното дърво тенча трябва да бъде държано на сянка. По този начин процесът на фотосинтеза спира, а аминокиселините, които придават типичния сладникав и нежен вкус на чая матча, се запазват непокътнати. Досегът на растенията със слънчева светлина превръща аминокиселините в съединения, наречени катехини, а чаят добива горчив вкус. Без слънце растенията просто не могат да получат необходимата им енергия по естествен път и се налага да бъдат изкуствено подхранвани. Преекспонирането на биопроизводството на пазара допълнително накланя везните в полза на традиционния вкус на матча.
Истината за успеха на този вид чай на Запад се ражда между модното увлечение по духовните практики на Изтока и стремежа да "забавим" хода на ежедневието. Матча се приготвя с гореща, но не вряла вода. Винаги трябва да се купува в херметически затворена опаковка и никога насипен. Трайността му след отваряне е около 12 седмици, но наслаждението от напитката е толкова голямо, че не си струва да го пазите само за специални поводи. Най-сигурният белег, по който се познава качественият чай матча, е цветът – наситено електриковозелено. И ако трябва да посветим песен на матча, тя ще е именно Green is the color на "Пинк Флойд".
А докато чакаме новия продуктт чай МАТЧА -
http://ustremhal.com/7.html?shoppage=zeleniy-chay-s-lemongrassom
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар